Friday, January 28, 2011

Jangan lihat kakinya . Lihat lah kasutnya :)


Oh . Ada nampak kah orang itu ? Phewitt . Lihatlah kasutnya . Sebenanya . Kasut dia lagi cantik drpd muka dia . Tu yang dia tunjuk just bahagian kaki je . HAHA . Btw kasut itu sgt mahal lahh . Aku tak mampu . Yelah . Orang tak berduit kan =,= Jelez bila Adam Hazin yang tampan bgtau dia dah pakai yang premium punya. Wahh . Takpelah . Semoga dia berbahagia . Ish . Semalam baru pergi tengok butik dia . Bila melihat harganya . Oh meleleh leleh hingus yang berkaler hijau . Paling mura RM230 . Hanjeng mak dia lahh . Itu pun tah ape2 design . Cett . Lagi satu En Harun yang merangkap bapa saya tidak benarkan saya beli kasut ni sebab just pakai kat kaki je . Okay fine Mr Harun b Hassan . Tp aku tetap jeles n rasa nak bunuh kat orang yang pakai kasut ni . haha . Taksub nih . Tapi betul jugak . Pakai kat kaki je pown . Seliperrr jamban pun boleh . Baru sedap nak usha awek . Kan orang kacak ? HAHA . Sape pulak orang kacak ? Mak aku ke ? Abah anda lahh . HAHA . Kawan :) nanti bufday aku kan . Aku tak kesa kalau tak wish . Tapi lebih mulia jika hadiahkan saya sepasang kasut ni . Boleh kan member ? HAHA Chalooo :)

No comments:

Post a Comment