Friday, January 21, 2011

Kalau bosan saya menaip :)

Nak tackle awek . Tapi . . . . 

Ali        : Phewitt !! Hui . Comelnyer :)

Lijah     : Ape phewitt phewitt ? Ingat takde name ke ? Btw awak kacak lah . hehe

Ali        : Yeke ? Hebad ea main badminton . Hobi ke ? 

Lijah     : Haah . ni kelebihan saya . Hehe . Kelebihan awak ape ?

Ali        : Ouh . Saya hebad bila di ranjang . 

Lijah     : Bola keranjang ke ? 

Ali        : Eh tak lah . Maksud saya di ranjang .

Lijah     : Wah . Hebadnya awak . Nanti ajar lah saya ea ? plisss 

Ali        : Err . maksud awak ? Belajar ape ?

Lijah     : Bola keranjang lah . Tadi awak yang kata awak hebad bila di ranjang .

Ali        : Duhhh !! 

Lijah     : Kenapa wak ? Jom lah ajar saya di ranjang :)

Ali        : Yahhh . HAHAHA (Gelak comel)

Lijah     : Jom 

15 minit kemudian 

Ali        : Eh awak . Tempat apa nie ?

Lijah      : Court basketball lah . Kenapa ? Tak kan nie pon tak tau ?

Ali         : Memang lah . Tapi sy igtkan . . . 

Lijah      : Awak ingat ape ?

Ali         : Takpelah . Saya mintak diri dulu . *dalam hati berkata - tak sangka awek nie          
               bodoh . haha

Tidak lama kemudian . Ali mendapati lijah mati semasa bermain bungee jumping . Dipercayai bahawa Ali adalah puncanya . 

Cerita ini adalah rekaan semata mata . takde kaitan yg telah mati mahupun hidup serta yang bekerja atau yang baru lahir sekalipun dan orang yang tengah nazak . Harap maklum . Sekian :) 

3 comments:

  1. aku tak bape nak phm cite kau nie. knplijah mati bungee jumping sbb ali?

    ReplyDelete
  2. HAHAHA,
    apakah? tiada kaitan siak.
    Rase nak bagi lempang jee bace bende ni.
    HAHAHA

    ReplyDelete