Thursday, March 17, 2011

Oh :DD

Weeeee . Hai :DD Aku sehad . phewww . Muhammad Arif memang busy . Biasa lah . Penuh dengan bisnes . Ehemm. AYAHHHHH !! Ayep nak beli moto . Tapi apa kan daya . Ayahku takut aku menjadi sepertinya . Uh sedihh ;( Tapi tetiba dia bagi beli basikal . Cehh . Apa ada dengan basikal . Penad je ambik lesen yang pernah fail test computer . Fail test ? Oh kena gelak wea . Abang aku cakap . Orang yang tak sekolah pun boleh lulus test tuh . ewww . memang haram jadah wea =,= Lately ni membe aku dah banyak lah clash . Yaa tidak dinafikan kalau dikumpul air mata diorang . Penuh tangki sekolah aku yang buruk tuh . Phewww kesian diorang . Nak buad macam mana wea . Jodoh nanti boleh cari . Kat U banyak wea . If dapat masuk la , uish . result spm 23 ni . Memang GAMPANG LAH WEA . Buad orang takut je sampai kentut pun boleh berdarah . Membe aku yg bernama ***** pun boleh gugur rambut sebab result . cett . mmg menyusah kan . haihhh . Yang pandai uh . Tahniah la yee sebab cemerlang . Hope korang tak hisap rokok n ambik dadah . Alcohol ? tuh pun tak boleh . Kalau Alkenes insyaallah aku benarkan . Yang tak result tak gempak . Jangan sedih wea . Bungee Jump banyak kat malaysia ni . Insyaallah tak mati . Harap harap lah :DD

No comments:

Post a Comment