Tuesday, April 12, 2011

LMFAO :)


Lihatlah rambutnya :)

Pheww muka dia tak handsome . Tapi rambut dia cantik . Dressing agak macam **** . Tapi rambut dia cantik . Dia nampak macam bajed . Tapi rambut dia cantik :) Teringin doh nak dapat rambut macam tuh . HAHA . Tapi apa kan daya . Harun b Hassan suruh aku cantas rambut aku yang semakin memanjang , kita boleh membuat konklusi , dia jeles dengan rambut aku sebab kepala dia botak . HAHAHA . Astaghfirullahalazim . Ish ish . Arif ! Tuh kan ayah kau . Hey apa nak jadi ni *tetttttttt . Eh kesah pulak aku . Aku geram gila babi tonyok tahu sebab dia suruh potong rambut . Hampehh . Baru plan nak BESARKAN rambut . Ish ;( siakkk . Hari ni je aku menangis sepanjang hari sebab kehilangan rambut . Oh rambut :( kenapa kita mesti berpisah ? Kenapa begitu ramai yang cemburu dengan keakraban kita ? Aku tak sanggup hidup tanpa kau . Even kau tak semad . Even orang kata aku serabai . Aku tak kesah . Aku nak bersama kau oh rambut . IMY <3 HAHAHA

No comments:

Post a Comment