Monday, October 3, 2011

Nak jadi penulis novel : Sayangku merajuk episod 3.25

Tatkala aku tengah terbaring di pagi yang hening .
handphone yang bukan milik aku berdering , 
aku lantas menjawab
dan kedengaran suara merdu Azreen , 
awhh cair hati dibuatnya ,
Rasa macam sudah lama tidak mendengar suaranya , 
padahal baru je malam semalam kami berjumpa , 

Tapi suaranya tidak selembut seperti hari hari biasa ,
mengapa kenapa dan bagaimana ?
mungkin sebab dia marah dan terasa sebab aku tak call dia balik masa credit habis
dan lagi satu sebab aku tinggalkan dia masa jumpa semalam 
oh macam mana ni , 
terasa hati dicucuk cucuk dek ikan todak , 
kurang ajar punya ikan todak !
rasa bersalah sangat dekat dia 
sekarang apa aku cakap semuanya dia tak percaya 
tak apa lah , 
nanti dia okay lah , 
mungkin dia nak bermanja :P


Dipetik daripada Antologi  Sehijau Warna Daun : Sayangku Merajuk   


1 comment:

  1. TOLONGLAHHH jangan sweet sweet depan aku ! booo
    p/s : buang capctha tu . susah aku nak comment

    ReplyDelete